
Cobots sò cuncepiti per travaglià à fiancu è interagisce cù l'umani in spaziu cumunu.
Differenu da i robot tradiziunali in quantu sò sicuri intornu à e persone, piuttostu ch'è d'esse messu in gabbia o in altri modi separati. Electronics Weekly hà cupartu questi aspetti di sicurezza in un articulu nantu à YuMi di ABB.
U primu cobot di Hannover, in questu casu un Techman da Robotica Assoluta in Bristol, hè statu installatu di settembre 2018. Hè adupratu per aiutà à pruvà i prucessori è e schede di alimentazione produtte da Hannover per i so sistemi di visualizazione.
"I cobots stanu trasfurmendu a manera di furnisce u nostru serviziu di teste", hà dettu u direttore di l'operazioni di Hanover, Sean Winter, chì hà guidatu l'installazione. "Travagliavanu à ripetibilità di 50 micron è producenu un raportu chì dà Hanover piena tracciabilità, dettagliando quandu u pruduttu hè statu testatu è i so risultati di test."
"U nostru persunale hè statu liberatu per operà in roli chì portanu più innuvazione è sustegnu à l'affari", hà dichjaratu u capu di test di prudutti Gaurav Bijlani.
Hannover impiega 200 persone in Lewes, vicinu à Brighton, è> 100 impiegati in altre parte di u globu.
Fundatu in u 1985, cuncepisce è face apparecchiature audio è visive per l'infurmazione di i passeggeri per l'industria di i trasporti, è dinò attrezzature per u posizionamentu automaticu di i veiculi, a geolocalizazione è a gestione di a flotta.
U situ di Hanover hè quì
A robotica assoluta hè un altru fabbricante di u RU