Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїна

TSMC s'impegna per e fonti di energia elettrica rinnovabile

TSMC s'impegna oghje in a fonte di energia elettrica 100% rinnovabile in u mondu cum'è parte di RE100 - una iniziativa glubale guidata da un scopu internaziunale senza scopo di lucro u Gruppu Climaticu.

RE100 hà u sustegnu di più di 240 imprese mundiali chì passanu à 100% di energia rinnovabile.

TSMC hè u primu produttore di semiconduttori à aderisce à RE100. # DFP-EW-InRead2-Mobile {visualizazione: bluccà! Impurtante; } @media solu schermu è (larghezza massima: 768px) {}


Mentre e cumpagnie perseguenu a crescita, devenu ancu agisce cù l'ambiente. TSMC adopra azzioni tangibili per guidà a fabricazione verde, riduce l'impattu di u cambiamentu climaticu, è s'impegna à aduprà 100% d'energie rinnuvevule à a fine di u 2050 ", dice Mark Liu, presidente di TSMC,"s a prima sucietà di semiconduttori di u mondu à raghjunghje RE100, TSMC spera di chjamà l'industria à l'azzione è di spinghje a sustenibilità in avanti, rispondendu à l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di l'ONU è travaglianu di a manu per superà e sfide difficiule chì l'umanità face. "Taiwan hà stabilitu un scopu di generà 20% di elettricità da e energie rinnovabili da 2025, è di introduce tariffi di alimentazione è di Certificazione di l'Energia Rinnovabile di Taiwan (T-REC).

A principiu di questu mese,

TSMC hà firmatu l'accordu di compra d'energia più grande di u mondu (PPA)per l'elettricità da u Parcu Eolicu offshore Greater Changhua sviluppatu in u Strettu di Taiwan - guarantendu un prezzu fissu per 20 anni. Hè previstu di generà un risparmiu annuale di carbonu di più di 2 milioni di tunnellate .